شخصیت ورنگ...
درباره وبلاگ

انچه هستم مرا بهتر معرفی میکند تا انچه می گویم...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختر زیبا... و آدرس asana.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 96
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 64742
تعداد مطالب : 282
تعداد نظرات : 334
تعداد آنلاین : 1

دختر زیبا
...
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 20:7 ::  نويسنده : شقایق       

http://s2.picofile.com/file/7290855692/sadeghi.jpg

رضا صادقي: رنگ مورد علاقه من مشكي

براساس احساس تصميم مي‌گيرند
  •   مشكي

افرادي كه مشكي را به‌عنوان رنگ محبوب خود انتخاب مي‌‌كنند معمولا روحيه‌اي حساس و هنرمند دارند. هرچند اين افراد چندان درون‌‌نگر نيستند ولي به تمام جزئيات زندگي‌شان توجه مي‌كنند و به راحتي با ديگران شريك نمي‌شوند. آن‌ها مي‌خواهند هر كاري را با تمام جزئياتش انجام دهند. اگر كار تمام نشده‌اي وجود داشته باشد، بهترين فرد براي تمام كردن اين گروه افراد هستند. افراد اين گروه نياز به رهبر دارند به همين دليل بايد به آن‌ها گفت چه كاري انجام دهند. افراد اين گروه فعاليت‌هاي فكري دوست دارند و پيدا‌كردن خطاهاي ديگران براي‌شان سرگرمي است و حتي گاهي مشكلات را پيدا مي‌كنند تا بتوانند آن‌ها را اصلاح كنند.افرادي كه رنگ مشكي را مي‌پسندند افراد احساساتي‌ هستند و خيلي اوقات تصميم‌گيري‌هاي‌شان بيشتر براساس احساسات است تا منطق.

 

http://axgig.com/images/16677029860722042932.jpg

رضا يزداني: رنگ مورد علاقه من آبي است

براساس احساس تصميم مي‌گيرند
  •   آبي

اگر رنگ محبوب فردي آبي است، به احتمال فراوان عاشق هماهنگي و هارموني است و ديگران او را فرد قابل اعتمادي مي‌دانند ولي خودش خيلي راحت به ديگران اعتماد نمي‌كند؛ اين گروه افراد بسيار حساس هستند و بسياري از اوقات هنگام تصميم‌گيري احساسات‌شان را وارد كار مي‌كنند؛ هميشه به ديگران توجه و فكر مي‌كنند و گاهي همين توجه زياد موجب مي‌شود تصميمات‌شان را تحت‌تاثير ديگران بگيرند.  افراد اين گروه دوست دارند در مورد همه خوب و مثبت فكر كنند. علاوه بر اين‌ها احساس مي‌كنند ثبات داشتن مهم‌ترين جنبه از زندگي است.

دوست داشتن آبي كم‌رنگ نشان‌دهنده اين است كه فرد دوست دارد همه چيز روي نظم و ترتيب باشد، هر چقدر آبي تيره‌تر باشد نشان‌دهنده دمدمي بودن فرد است.

 

 

http://img.zibapix.com/Negin/black_white_red/black_white_red(22).jpg

بمب‌هاي انرژي
  •   قرمز

 

قرمز رنگ اشتياق و علاقه شديد است، رنگ انرژي است؛ قرمز موجب مي‌شود فرد احساس انرژي بيشتري كند، كساني كه عاشق رنگ قرمز هستند به معني واقعي كلمه اهل زندگي كردن هستند يعني از تك‌تك لحظات زندگي‌شان استفاده بهينه مي‌كنند. قرمزها و نارنجي‌ها شخصيت‌هاي پويايي دارند و عاشق فعاليت‌هاي خارج از خانه و هركاري كه مرتبط با مردم باشد هستند، آن‌ها خيلي محكم و مصمم به‌دنبال هدف‌هاي‌شان هستند و از هيچ سعي و كوششي دريغ نمي‌كنند. اين افراد به‌دنبال قدرتند و دوست دارند همه چيز را تحت كنترل خود در آورند، جالب است بدانيد گاهي در معاملات تجاري، يكي از طرفين رنگ قرمز مي‌پوشد تا نقش برجسته خود را بيشتر نشان دهد. تابلوهاي هشدار قرمز هستند به دليل اين‌كه توجه بيشتري را جلب كنند و وقتي فردي قرمز مي‌پوشد بيشتر از همه جلب توجه مي‌كند.

 

 

http://www.aftabir.com/lifestyle/images/8bac7d9140a1bd0af863ba0e3910dce3.jpg

به‌دنبال تجربه چيزهاي جديد
  •  سفيد

 

كساني كه سفيد را بيشتر از هر رنگ ديگري دوست دارند معمولا افرادي منظم، مرتب و منطقي هستند و احتمالا در زندگي آن‌ها درهم ريختگي زيادي ديده ‌نمي‌شود. اگر فرد مسني اين رنگ را دوست داشته باشد مي‌تواند نشان‌دهنده آرزوي كمال و ايده‌هاي ناممكن او باشد و شايد نشانه اين‌كه به‌دنبال بازيافتن جواني و طراوت از دست رفته است.كساني كه رنگ سفيد را دوست دارند به‌دنبال تجربه چيزهاي جديد و كشف نشده هستند اما بايد حواس‌شان باشد بيش از اندازه به‌دنبال ناشناخته‌ها نروند و بهتر است به‌دنبال هدف‌هايي باشند كه دستيابي به آن‌ها ممكن است.

 

 

http://arisfa.com/upload/modelelebas/1326752856.jpg

مهربان و و فادار
  •   سبز

كساني كه رنگ سبز را دوست دارند معمولا مهربان و خونگرم؛ وفادار و وظيفه‌شناس هستند؛ اين افراد خيلي رك و بي‌پرده حرف‌ مي‌زنند. براي سبزدوستان مهم است كه ديگران درباره آن‌ها چه فكري مي‌كنند در واقع براي آن‌ها در زندگي آبرو و حسن شهرت بسيار مهم است. آن‌ها زياد افكار خود را به زبان نمي‌آورند اما هميشه براي ديگران يك شنونده خيلي خوب محسوب مي‌شوند و معمولا براي مشورت كردن مشاورهاي خوبي هستند. سبزدوستان دوست دارند به همه كمك كنند و معمولا اين‌گونه افراد را مي‌توان در سازمان‌هاي خيريه زياد ديد.

در كل سبز رنگ التيام است، وقتي به خانه آنها  برويد آنقدر آرامش دارد كه احساس مي‌كنيد در خانه خود هستيد. دوستداران رنگ سبز دوست‌هاي خيلي خوبي هستند چون هم خوش‌گذرانند،  هم مواظب اطرافيان‌شان هستند و هم راز نگه دارند.

 

 

http://blogs.westword.com/catspjs/yellow%20dress.jpg

خوشحالي ديگران آرزوي اوست
  •    زرد

اگر كسي زرد دوست دارد يعني از اين‌كه دانسته‌هاي خود را به ديگران بياموزد و با ديگران شريك شود لذت مي‌برد. براي او خوشحالي ديگران مهم است و با ديدن خوشحالي ديگران خودش هم خوشحال مي‌شود و از زندگي لذت مي‌برد. آن‌ها دوست دارند به ديگران محبت كنند و ببخشند بدون اين‌كه انتظار پاداشي داشته باشند اما خودشان به راحتي محبت ديگران را قبول نمي‌كنند.

 

 

 

http://onlinefundb.com/images/mails/15945.jpg

 

دوستان بسيار خوبي هستند
  • قهوه‌اي

 

اگر قهو‌ه‌اي دوست داريد يعني دوست بسيار خوبي هستيد، تمام تلاش‌تان را مي‌كنيد تا قابل اطمينان باشيد تا بتوان به شما تكيه كرد. معمولا خيلي به‌دنبال چيزهاي زرق‌ و برق‌دار نيستيد و بيشتر از همه داشتن يك زندگي باثبات و آرام براي‌تان مهم است.

 

http://www.cargoclothing.com/images/products/2232_5b8b562f-7de0-4d96-8d76-06d99c6dec30.jpg

 

هميشه نگران ديگران هستند

  •   صورتي

وقتي فردي صورتي را به ديگر رنگ‌ها ترجيح مي‌دهد يعني معمولا بيشتر اوقات نگران و دلواپس ديگران است، البته اين ويژگي فرد را شبيه فرشته‌ها مي‌كند اما صورتي‌ها بايد بدانند بيشتر بايد به كارهاي خود توجه كنند تا بتوانند در زندگي پيشرفت كنند.

 

 

 

http://www.funkade.ir/wp-content/uploads/2011/08/op11.jpg

احساسات‌شان بيش از اندازه است
  •   نقره‌اي

 

وقتي خانمي رنگ نقره‌اي را دوست دارد نشان‌دهنده اين است كه او به‌دنبال فهم عميق‌تري از احساسات خودش است تا جايي كه در افكار شخصي خود غرق مي‌شود و از دنياي واقعي فاصله مي‌گيرد.

 

http://www.cbslimited.com/galleries/prom_jovani/11791170.jpg

 

شرايط را عوض مي‌كنند
  •   طلايي يا برنز

 

خانم‌هايي كه رنگ طلايي دوست دارند جزو افرادي نيستند كه با خيال راحت بنشينند و منتظر شانس باشند. آن‌ها آرزوها و روياهاي بسيار بزرگي دارند و افرادي جاه‌طلب هستند، آن‌ها سعي مي‌كنند تا حد ممكن از زندگي لذت ببرند اما گاهي ممكن است هواي نفس آن‌ها موجب افول‌شان شود و آن‌ها را از برنامه‌شان عقب بيندازد و در نتيجه دچار اضطراب و عقب ماندن از زمان‌شان كند.

 

http://persianmod.ir/wp-content/uploads/2011/06/41.jpg

 

شخصيتي منحصر به فرد دارند
  •   بنفش

 

اگر فردي به بنفش علاقه دارد يعني شخصيتي هنرمند و منحصر به فردي دارد، او براي ديگران احترام فراواني قائل است و تا جايي كه بتواند به افراد مختلف كمك مي‌كند اما گاهي ممكن است متكبر و خودبين شود.براي بنفش‌ها خيلي مهم است كه تلاش كنند روز به روز بهتر شوند، آن‌ها سعي مي‌كنند تبديل به آن شخصيتي شوند كه در ذهن‌شان ايده‌آل است؛ آن‌ها مدام به‌دنبال ياد‌گرفتن و دانستن چيزهاي جديد هستند و معمولا افراد كتابخواني هستند، آن‌ها در زندگي خودشان و ديگران به‌دنبال يافتن جواب‌ پرسش‌هاي‌شان هستند. در كل بنفش‌ها شخصيتي كمال‌گرا دارند، آن‌ها مدام با خود در حال كلنجار هستند چون سخت‌ترين منتقد براي خودشانند.

 

 

 

 

رنگي كه دوست داريد، رنگي كه دوست نداريد


رنگ‌هاي اصلي يعني زرد، قرمز و آبي رنگ‌هاي انرژي‌دهنده هستند. در بين اين 3 رنگ، رنگي را كه شما بيش از همه دوست داريد نشان‌دهنده نگرش شما به زندگي است  و رنگي را كه كمتر از همه دوست داريد نشان‌دهنده موضوعاتي است كه تلاش مي‌كنيد از آن‌ها اجتناب كنيد...

  • رنگ محبوب شما: زرد
  • رنگي كه علاقه نداريد: قرمز

اين 2 رنگ نشان مي‌دهند شما مي‌توانيد ديگران را به‌خوبي درك كنيد اما گاهي همين همدلي مي‌تواند مانعي شود كه شما بهترين تصميم را بگيريد چون بيش از اندازه به نيازهاي ديگران توجه مي‌كنيد.

  • رنگ محبوب: زرد
  • رنگي كه علاقه نداريد: آبي

توانايي شما در تصور كردن و ديدن بسيار بالاست به همين دليل همه چيز را تحت نظر داريد و همين توانايي به شما كمك مي‌كند موفق شويد.

  • رنگ محبوب: آبي
  • رنگي كه علاقه نداريد: زرد

شما خيلي خوب برنامه‌ريزي مي‌كنيد و هميشه براي كارهاي‌تان استراتژي داريد اما مشكل كار شما اينجاست كه معمولا آنچه فكر مي‌كنيد به آن احتياج داريد متفاوت از نياز واقعي‌تان است بنابراين سعي كنيد واقعي‌تر فكر كنيد.

  • رنگ محبوب: آبي
  • رنگي كه علاقه نداريد: قرمز

شما بيشتر محدوديت‌ها را مي‌بينيد تا توانايي‌ها و امكاناتي كه داريد، شما به سختي نيازهاي خود را مطرح مي‌كنيد و به همين دليل گاهي پشتيباني لازم براي رسيدن به آرزوهاي‌تان را به‌دست نمي‌آوريد.

  • رنگ محبوب: قرمز
  • رنگي كه علاقه نداريد: زرد

شما شخصيت كمال‌گرايي داريد كه بيشتر به‌دنبال يافتن عيب‌ها و نواقص هستيد. فكر مي‌كنيد تنها راهي كه شما انتخاب مي‌كنيد درست است. سعي كنيد به ديگران گوش دهيد تا جواب سوال‌هاي‌تان را پيدا كنيد.

  • رنگ محبوب: قرمز
  • رنگي كه علاقه نداريد: آبي

شما استعداد زيادي داريد كه موقعيت‌هاي نامناسب را تشخيص دهيد اما سعي كنيد بيشتر روي كليت هدف خود تمركز كنيد و به جزئيات تكنيكي توجه كمتري نشان دهيد تا مسير درست را پيدا كنيد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: